شنبه 9 اسفند 1399
_
15 رجب 1442
_
27 فوریه 2021
فارسی |
English
صفحه اصلي دانشگاه
راهنماي تلفن هاي دانشگاه
نمودار سازماني
سامانه نظرسنجي،دريافت پيشنهادات و انتقادات
شما اینجا هستید
صفحه اصلی
مديريت برنامه، بودجه و تشكيلات
منوي حوزه
معرفي حوزه
مدير برنامه، بودجه و تشكيلات
مديران قبلي حوزه
كارشناسان حوزه
گروه برنامه و بودجه
گروه تشكيلات، تحول اداري و بهره وري
صفحه اصلي
منوي اصلي
هيأت امنا
رئيس دانشگاه
دفتر رياست
ارتباط با رياست دانشگاه
مديريت حراست دانشگاه
مديريت برنامه، بودجه و تشكيلات
گروه نظارت، ارزيابي و تضمين كيفيت
گروه امور دانشجويان شاهد و ايثارگر
هيأت اجرائي جذب اساتيد
هيأت مميزه
صفحه اصلي
هسته گزینش کارکنان
پيوندهاي مفيد
نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه
وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری
استانداري آذربايجان شرقي
پرديس تبريز
بسيج كارمندي دانشگاه
سرويس هاي شبكه
مديريت برنامه، بودجه و تشكيلات
وظايف مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات:
• تهیه و تدوین بودجه پیشنهادی جاری ، عمرانی و اختصاصی بعد از اخذ اطلاعات و برنامه ها از واحد های مختلف دانشگاهی و جمع بندی آنها در قالب اهداف و خط مشی های کلی دانشگاه با رعایت سیاست هاو ضوابط قانونی با هماهنگی و نظارت ریاست دانشگاه در راستاي برنامه راهبردي دانشگاه
• دفاع از بودجه پیشنهادی دانشگاه در مراجع ذیصلاح
• هماهنگی و همکاری با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ، وزارت متبوع و کمیسیونهای مربوطه در مجلس شورای اسلامی در طول سال در زمینه تصویب بودجه ، اعلام تنگناهای اعتباری و تنظیم و ارائه مستندات لازم
• تدوین بودجه تفضیلی دانشگاه برای یکسال مالی با توجه به اهداف دانشگاه و نیازهای اساسی واحدهای مختلف
• توزیع و ابلاغ بودجه مصوب به مدیریت امور مالی و واحدهای دانشگاه و اجرای تخصیص اعتبار و درخواست برای رعایت سقف اعتباری و رعایت تأمین اعتبار از طرف مدیر امور مالی
• جمع آوری و جمع بندی اطلاعات مربوط به عملکرد واحدهای دانشگاه در مقاطع چندماهه و تجزیه و تحلیل وضعیت اعتباری دانشگاه
• جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات آماری ( آموزشی ، دانشجویی ، پژوهشی ، مالی و پرسنلی ) و ارائه آن به مراجع ذیربط
• ارائه گزارش وضعیت اعتبارات دانشگاه در مقاطع چندماهه به ریاست دانشگاه و هیأت رئیسه دانشگاه در جهت هماهنگی با اهداف و برنامه های مصوب
• ارائه گزارشات مالی و تفریغ بودجه سالیانه دانشگاه به هیأت امنا
• جمع آوری و جمع بندی اطلاعات و شرکت در کمیسیون معاملات دانشگاه به عنوان نماینده ریاست دانشگاه و ارائه گزارش هر جلسه به ایشان در راستای تصمیم سازی بهتر و هماهنگ و منسجم
• بررسی مستمر سازمان و تشکیلات دانشگاه و ارائه طرحهای لازم به منظور افزایش کارایی واحدهای دانشگاه
• تهیه و تنظیم شرح وظایف کارکنان اداری با همکاری معاون اداری و مالی دانشگاه
• پیش بینی نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه با همکاری معاون اداری و مالی دانشگاه
• بررسی مستمر در روشهای گردش کار ، حذف تشریفات زاید به منظور اصلاح و بهبود روشها
• برنامه ریزی جهت آموزشهای ضمن خدمت ( کوتاه مدت ، میان مدت ، و بلند مدت ) برای مدیران وبرای کارکنان غیر هیأت علمی جهت افزایش کارایی و سطح معلومات و تحصیلات آنان
• تدوین تقویم آموزشی مرکز آموزش کارکنان
• برگزاری دوره های آموزشی برای کلیه کارکنان در طول سال و آموزش مهارتهای اداری در مرکز آموزش کارکنان دانشگاه
• برنامه ریزی جهت آموزشهای توجیهی کارکنان جدیدالاستخدام و آشنایی آنان با مقررات اداری و استخدامی
• همکاری با معاون اداری و مالی در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان
• بررسی پرونده استحقاق ارتقای کارکنان و سايردرخواست هاي مرتبط در قالب کمیته و هیأت اجرایی تشکیلات و امور نیروی انسانی غیرهیأت علمی دانشگاه
• انجام سایر امور محوله در ارتباط با شرح وظایف سازمانی
عکس روز
آرشیو
منوي معاونت ها
معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي
معاونت اداري و مالي
معاونت پژوهش و فناوري
معاونت دانشجوئي
معاونت فرهنگي و اجتماعي
منوي دانشكده ها
دانشکده علوم پایه
دانشکده فنی و مهندسی
دانشکده کشاورزی
دانشکده فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر
دانشکده ادبیات و علوم انسانی
دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
دانشکده الهیات و معارف اسلامی
مدیریت امورفرهنگی و فوق برنامه
اداره فناوری اطلاعات دانشگاه
شناسه مدیران دانشگاه
هیات اجرایی جذب اساتید
بیانیه خط مشی کیفی دانشگاه
گروه هدایت استعدادهای درخشان
گواهینامه نامه ایزو 2008-9001
اتوماسیون تغذیه دانشجویان
فرم ویژه طرح تکریم ارباب رجوع
فرم رسیدگی به شکایات
راهنمای ساختمانهای دانشگاه
نظرسنجی
پرسشهای متداول
لینک تلگرام : mfazaruniv@
کلیه حقوق این سایت متعلق به دانشگاه شهید مدنی آذربایجان می باشد .
Powered By :
ITShams.ir